Re: wyciszenie wiatrakow

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 03 Jun 2010 - 00:38:09 MET DST

rs pisze:

> dzieki za odpowiedz. taki soft chcialbym pod windows, ale z tego co widze,
> to te wiatraki nie maja zadnej kontroli napiecia ani monitorowania poprzez
> plyte glowna mimo, ze sa do niej podlaczone, wiec chyba zaden software nic
> tutaj nie zdziala. <rs>

Przecież DELL na swojej stronie ma program do monitoringu danych z
serwera pod windows, jak nie znajdziesz, to zadzwoń do nich po service
tagu Ci podadzą wszystko. Poza tym, skąd wiesz, że płyta nie ma
kontroli, ani monitoringu? Dwa kabelki wystarczą, aby wentylator zasilać
i nawet obroty zliczać, a płyta chyba raczej wie, jakie napięcie podaje.