Re: [doom3] W nawi±zaniu do starego tematu o routerze (sry ale pilne!)

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Thu 03 Jun 2010 - 00:25:21 MET DST

U¿ytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:hu5dpq$ujv$2@news.lublin.pl...

> Kupi³em proponowany zestaw i karta WLAN (TP-Link TL-WN422G) nie chce
> komunikowaæ sie z tym routerem (sam router jest bardzo fajny IMO). Ba, nie
> chce komunikowaæ sie tez z innymi (Linksys, Netgear, Samsung...). Starsza
> wersja TL-WN321G chodzi bezproblemowo... ³apie sieci bezprzewodowe bez
> zabezpieczeñ i moja osobist±, która rozdzielam routerem.
> Nie orientujesz sie mo¿e czy to wina karty (uszkodzona) czy mo¿e
> wspó³pracuje tylko z wybranymi AP, routerami? Nie wiem czy mam ja
> reklamowaæ czy odpu¶ciæ i kupiæ nastêpna WN321G...
>
> Pzdr, OMSON

> [...]

Odinstaluj karte. Zainstaluj ponownie ale z menedzera urzadzen wskazujac
plik sterownika, dlatego tak, aby pominac instalowanie zbednego
oprogramowania do zarzadzania sieciami bezprzewodowymi.
To wbudowane w windowsach w zupelnosci wystarcza a dodatkowe moze byc
przyczyna roznych problemow.

Na Routerze ustaw WPA-TKIP.

Jezeli karta sie nie laczy, to sprawdz jeszcze bez zadnego szyforwania,
jezeli nie laczy dalej, to niestety... raz na 1000 szt. musiala Ci sie
akurat trafic uszkodzona.

--
doom3