Re: wyciszenie wiatrakow

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 03 Jun 2010 - 22:35:41 MET DST

On Thu, 03 Jun 2010 00:38:09 +0200, BQB wrote:

> Przecież DELL na swojej stronie ma program do monitoringu danych z
> serwera pod windows,

to fajnie by bylo jakby jeszcze te dane na wiatraku dalo sie zapisac.
dell ma dziesiatki programow do monitoringu danych i ni etylko danych,
byloby niezwykle uzyteczne jakbys mogl wskazac dokladnie, ktory program
masz na mysli.

> jak nie znajdziesz, to zadzwoń do nich po service
> tagu Ci podadzą wszystko.

service tag mozna podac bezposrednio na stronie tech supportu della. nie
trzeba dzwonic. jakos na wewnetrznym tech support forum della pytanie o
wyciszenie wiatrakow w tej stacji jest nieodpowiedziane od ponad dwoch lat.

> Poza tym, skąd wiesz, że płyta nie ma
> kontroli, ani monitoringu? Dwa kabelki wystarczą, aby wentylator zasilać
> i nawet obroty zliczać, a płyta chyba raczej wie, jakie napięcie podaje.

skoro wiesz, ze maja, to powiedz mi jak te konttrole uruchomic? <rs>