[doom3] W nawi±zaniu do starego tematu o routerze (sry ale pilne!)

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 02 Jun 2010 - 13:10:02 MET DST

news:hr8ukn$luh$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
odleg³osci ok 300 metrów od domu.

> Router: TP-Link 340GD
>
> Antena Zewnetrzna: jakas dookolna 10dBi moze byc Interline lub Cyberbajt
>
> Odbiornik do Laptopa: USB TpLink TL-WN422G (wersja high power + antenka)
>
> Powyzszy zestaw powinien smigac o ile nie bedzie przeslaniajacych
widocznosc "twardych" przeszkod terenowych.

Kupi³em proponowany zestaw i karta WLAN (TP-Link TL-WN422G) nie chce
komunikowaæ sie z tym routerem (sam router jest bardzo fajny IMO). Ba,
nie chce komunikowaæ sie tez z innymi (Linksys, Netgear, Samsung...).
Starsza wersja TL-WN321G chodzi bezproblemowo... ³apie sieci
bezprzewodowe bez zabezpieczeñ i moja osobist±, która rozdzielam routerem.
Nie orientujesz sie mo¿e czy to wina karty (uszkodzona) czy mo¿e
wspó³pracuje tylko z wybranymi AP, routerami? Nie wiem czy mam ja
reklamowaæ czy odpu¶ciæ i kupiæ nastêpna WN321G...

Pzdr, OMSON

P.S. Zabezpieczenie WEP/WEP2 AES , w problematycznej karcie wybieram