Re: wyciszenie wiatrakow

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 02 Jun 2010 - 01:22:02 MET DST

On Tue, 01 Jun 2010 23:40:59 +0200, BQB wrote:

> Wiem, za kabelek, który dawał w obudowie molexa musiałem zapłacić 200
> netto. A wentylatory da radę wymienić z takim samym zasilaniem, ale nie
> będą tanie.

w takim razie skonczy sie pewnie na podpieciu rezystorow, do tych wiatrakow
ktore sa. albo odlacze mu tyle wiatrakow ile sie da. na razie chodzi na
dwoch z szesciu. temperatura rdzeni nie przekracza 40st C. dyski tez
ponizej 40stu.

> A odnośnie temperatury, to serwer ma być chłodny, nawet, jak kurz mu w
> środku wszystko pooblepia.

takich cudow to raczej nie ma. no chyba, zeby kompa trzymac z zamrazarce

> Inne wyjście, to zrobić z niego rack i do szafki, albo inne pomieszczenie.

gra nie jest warta swieczki. jednak cos jest nie tak z samym designem tej
maszyny. bez sensu jest odpalac wszystkie wiatki na maxa. to juz nawet w
starszym modelu 1800 wiatraki chodzily tylko przez pare sekund na pelnych
obrotach, potem ich predkosc spadala do poziomu wyznaczonego przez
temperature bebechow. w tych chodza na maxa caly czas i bez zadnej
kontroli. <rs>