Re: wyciszenie wiatrakow

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 01 Jun 2010 - 23:40:59 MET DST

rs pisze:

> dzieki za odpowiedz.
> czy chlodny to nie wiem. ma sie nie przegrzac, ale nie musi byc az tak
> glosny. obok stoi server, ktory sam skladalem. ma na pokladzie 15 wiatrakow
> i ledwo go slychac. ten ma raptem 6. wymienic wiatraki w tym modelu to nie
> jest taka trywialna sprawa, ze wzgledu na sposob zasilania. <rs>

Wiem, za kabelek, który dawał w obudowie molexa musiałem zapłacić 200
netto. A wentylatory da radę wymienić z takim samym zasilaniem, ale nie
będą tanie.
A odnośnie temperatury, to serwer ma być chłodny, nawet, jak kurz mu w
środku wszystko pooblepia.
Inne wyjście, to zrobić z niego rack i do szafki, albo inne pomieszczenie.