Re: wyciszenie wiatrakow

Autor: grzehorz <g-rze-s_at_tego-nie-ma.pl>
Data: Wed 02 Jun 2010 - 10:23:29 MET DST

BQB wrote:

> Nie ma takiego softu - serwer ma być stabilny i chłodny. Zmień
> wentylatory, na cichsze o takiej samej wydajności w przepływie powietrza.

Mam u siebie Compaq PROLIANT ML370.
Jak go uruchomiliśmy to ciężko było wytrzymać, tak wiatraki wyły.
Poszukałem, poszukałem i znalazłem coś co sie nazywa hpasm.
Miałem mały problem z uruchomieniem tego na PLD które tam działa, ale udało
się i teraz da się już przeżyć.
Ale nie wiem czy DELL też coś takiego robi, to po pierwsze, a po drugie to
pod jaki system wątkodawca czegoś szuka to też zagadka...

Pozdrawiam