Re: Komputery z Castoramy

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 May 2010 - 11:45:00 MET DST

Dnia 27-05-2010 o 23:56 Maciek napisał na pl.comp.pecet:

> Porównywanie naszego rynku do rynku USA mija się z celem.Na wysoką cenę
> detaliczną sprzętu ma wpływ wiele czynników

Pewnie, że mija się z celem. Tak samo jak porównywanie polskich
ulic i niemieckich. Najlepiej ubolewać, że u nas nic się nie
opłaca i szukać jakichś wyimaginowanych przeszkód. Chyba nawet
jeść się nie opłaca, bo i tak gó**o z tego.
Nie zmienia to faktu, że niektórzy zauważają i głośno mówią
jakie u nas jest dziadostwo.
Jak sobie przypominam artykuł z 1887r to tak sobie myślę, że
przez 120 lat nic się nie zmieniło i chyba nieprędko się zmieni.
http://hamlet.pro.e-mouse.pl/teksty/?id=prusb&idu=002#end

--
WiesłaW
Opera Mail