Re: Komputery z Castoramy

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Fri 28 May 2010 - 12:04:55 MET DST

W dniu 2010-05-28 11:45, WiesłaW pisze:
> Pewnie, że mija się z celem. Tak samo jak porównywanie polskich
> ulic i niemieckich. Najlepiej ubolewać, że u nas nic się nie
> opłaca i szukać jakichś wyimaginowanych przeszkód. Chyba nawet
> jeść się nie opłaca, bo i tak gó**o z tego.
Rany! Następny "mondry". Tłumaczę przecież, że forma porównywania jest
niewłaściwa. Jeśli porównywać ceny, to trzeba wziąć pod uwagę wielkość
rynku, podatki i inne obciążenia nakładane przez państwo, inne ceny
wpływające na cenę (np. ceny paliw, również mocno przez państwo obłożone
akcyzami, podatkami itd) i masę innych rzeczy. Doszukiwanie się w
wysokich cenach tylko i wyłącznie winy spekulantów, kułaków i innych
wrogów ludu zalatuje mi starą, dobrą bolszewicką szkołą. A po tych
niemieckich doskonałych ulicach to się może najpierw przejedź, żebyś
potem legend nie powtarzał.

--
Pozdrawiam
Maciek