Re: atramentowka z tanimi zamiennikami?

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 27 May 2010 - 20:14:10 MET DST

http://www.allegro.pl/item1047568825.html albo ze 3 nowe brothery 195c

> bardzo prosty - nie zaschnie. Kupujesz i zawsze dziala.

tak samo jak normalnie eksploatowana atramentowka

> Nie pierniczysz sie z mikroskopijnymi koszmarnie drogimi oryginalnymi
> pojemnikami lub ich napelnianiem/zasychaniem, masz trwalsze wydruki.

komplet zamiennikow do niego to z 20 zlotych, sam uzywam nieco innych
o znacznie wiekszej pojemnosci, jak narazie przez rok i ~2500 kartek
ubyla mi z nich 1/3 tuszu, zero problemow

> to slabo widzisz - najtanszy kolor jest ponizej 500zl
> np. http://www.ceneo.pl/1360062

uzywanego brothera mam 10 razy taniej, nowego ponad 2, materialy w
takiej samej cenie, nie trzeba kombinowac z chipami

> zrobisz jak chcesz. Jak sam sypiesz toner do laserowki to po pierwsze tez
> wychodzi tanio, a po drugie robisz to raz na dluuugi czas. Jesli kupisz
> lasorowke z duzym tonerem to moze sie okazac ze przy tej intensywnosci
> drukowania bedziesz ja napelniac raz na rok.

tylko to rozwiazanie w porownaniu do uzywanego brothera nie ma dla mnie
zalet a kosztuje znacznie wiecej