Re: Montaż PECET-a na core i7 z boxowym wiatrakiem....Proszę o pomoc

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Thu 27 May 2010 - 18:46:20 MET DST

Użytkownik " GazGaz" <gggaz@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:htm6nm$2mi$1@inews.gazeta.pl...
> Teraz pytanie jak rozłożyć pastę i
> ile jej położyć na procesorze czy wiatraku ?

Mniej więcej tyle:
http://www.in4.pl/recenzje/376/239950.jpg
http://www.in4.pl/recenzje/376/239951.jpg

 (na boxowym wiatraku jest już
> defaultowo położona pasta - czy ona wystarczy, czy mam dokupić ?).

A jak myślisz? Co jest napisane w manulu?

 Ile tej
> pasty powinno być (czy nie za mało jest na fabrycznym coolerze Intela? / mnie
> się wydaje że jest niewiele/).

Musisz dokupić. Trzeba nałożyć pastę między procesorem a płytą główną.

> Jak zamontować cooler? Sorry za lamerskie pytania, ale nie chce czegoś
> uszkodzić po trochę kasy poszło na ten sprzęt.

Skoro nie możesz poradzić sobie z podstawowymi rzeczami to poproś kolegę, albo
niech sklep złoży. Żałujesz 20zł?