Re: Jak to jest z adresowaniem 1TB RAM-u przez nowe Xeony 7500 ?

Autor: zenek <zenek_at_op.pl>
Data: Thu 27 May 2010 - 18:41:26 MET DST

A r t i e pisze:

> Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości

> No tak ale wielu by chciało wiedzieć z akademickiej ciekawości..

http://www.intel.com/itcenter/products/xeon/7500/?iid=gg_work+home_xeon7500

Jak ladnie poprosisz to pewnie podesle ci doklkadny datasheet i bedziesz
wiedzial co i jak. Wiekszosc informacji ogolnie dostepnych to papka dla
debili dlatego akademicko nalezy zerknac do dokumentacji technicznej a
jest dostepna.