Montaż PECET-a na core i7 z boxowym wiatrakiem....Proszę o pomoc

Autor: GazGaz <gggaz_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 27 May 2010 - 18:30:46 MET DST

Nie składałem komputera od 3 lat, od czasów AMD 64 x2 5000 i widzę, że trochę
się zmieniło :) Kupiłem takie podzespoły:

= proc core i7 920
= boxowy cooler INTELa
= płyta asus p6t V2
= pamięci G.Skill RipJaws DDR 3 1600 Mhz CL8

i parę innych "dodatków". Chce to złożyć do kupy. Procesor włożyłem, ale nie
wiem co i jak z wiatrakiem. Tu /
http://forum.pclab.pl/lofiversion/index.php?t465957.html / znalazłem opis
instalacji proca, ale to już mam za sobą. Teraz pytanie jak rozłożyć pastę i
ile jej położyć na procesorze czy wiatraku ? (na boxowym wiatraku jest już
defaultowo położona pasta - czy ona wystarczy, czy mam dokupić ?). Ile tej
pasty powinno być (czy nie za mało jest na fabrycznym coolerze Intela? / mnie
się wydaje że jest niewiele/).

Jak zamontować cooler? Sorry za lamerskie pytania, ale nie chce czegoś
uszkodzić po trochę kasy poszło na ten sprzęt.

Z góry dzięki za rady lub ewentualne linki gdzie znajdę info.

GazGaz.