Re: ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 27 May 2010 - 15:24:51 MET DST

=Marcos= in news:htlmbi$3jv$1@inews.gazeta.pl
> No chyba nie.
> Najdroższa aukcja zakończona sprzedażą w ostatnim czasie osiągnęła cenę
> 220zł. Te laptopy chodzą po 150-200zł, jeśli działają. Niekompletne,
> niedziałające nawet po 30zł widziałem.

Twoje szacowania sa zdecydowanie ZA NISKIE.

ja podalem taka kwote mniej wiecej i srednią, do tego troche moze podbitą za
wysoko, ale z rozpedu mialem w glowie ceny podane przez sprzedających. cena
kupna - to inna sprawa.
Jednakowoż zobacz tutaj:
http://www.allegro.pl/search.php?utm_source=opera&utm_medium=link&utm_campaign=opera&string=armada+m700

i tutaj juz ktos daje 350: