Re: Komputery z Castoramy

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Wed 26 May 2010 - 17:21:05 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Pytasz o to, ile wg mnie powinien brać sprzedawca?
> Jeśli sprzedawca nie ma pojęcia o tym, co sprzedaje,
> to nawet marża na poziomie 5% jest za wysoka. :)

Pytam co konkretnie znaczy "bandycka marża".

> Jeśli natomiast dobrze pracuje, to IMO 16% powinno być wynagrodzeniem
> bardzo wysokim. :) Ja przy takiej marży żyłem bardzo dobrze. :)

Czyli marża nie bandycka to marża nie większa niż 16%? ;)

> Patrząc na pułki sklepowe, dochodzę do wniosku, że tam nie można kupować,
> ale najwyraźniej te sklepy jakoś znajdują nabywców. :) Właśnie wczoraj
> zrobiłem rekonesans. Wiedza sprzedawców niewiele większa od zera
> bezwzględnego, ceny różne, nawet niektóre sensowne, wybór żaden. :)

Półki ;P Po za tym nijak nie odniosłeś się do tego, że cena końcowa
oraz zawarta w niej marża zależy także od wolumenu sprzedaży danego
towaru.

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...