Re: Komputery z Castoramy

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 26 May 2010 - 16:05:24 MET DST

"januszek" slrnhvnib6.138.januszek@gimli.mierzwiak.com

> Na sprzęt komputerowy bandycka marża to od ilu % się zaczyna?

Pytasz o to, ile wg mnie powinien brać sprzedawca?
Jeśli sprzedawca nie ma pojęcia o tym, co sprzedaje,
to nawet marża na poziomie 5% jest za wysoka. :)

Jeśli natomiast dobrze pracuje, to IMO 16% powinno być wynagrodzeniem
bardzo wysokim. :) Ja przy takiej marży żyłem bardzo dobrze. :)

> I ten nisko wynagradzany sprzedawca sprzedaje więcej niż ten
> wysokowynagradzany w hameryce? ;P Jak ktoś już tu wcześniej bardzo
> słusznie zauważył, cena końcowa jest także wypadkową tego jaki jest
> wolument sprzedaży.

Patrząc na pułki sklepowe, dochodzę do wniosku, że tam nie można kupować,
ale najwyraźniej te sklepy jakoś znajdują nabywców. :) Właśnie wczoraj
zrobiłem rekonesans. Wiedza sprzedawców niewiele większa od zera
bezwzględnego, ceny różne, nawet niektóre sensowne, wybór żaden. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'