Re: Sony Vaio VGN-NR300E

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sun 23 May 2010 - 20:03:07 MET DST

"Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> wrote in message
news:htbpe2$96p$1@news.mm.pl...

> To się robi bez wyciągania HDD z laptopa, wszystko jest pewnie opisane w
> instrukcji a w systemie jest do tego odpowiednie oprogramowanie producenta
> laptopa.

> Należy przeczytać instrukcję i odszukać opisu odzyskiwania systemu z
> partycji recorvery. Najczęsciej jest to naciśnięcie któregoś
> klawisza/klawiszy po załączeniu zasilania.
> Pamiętaj - takie przywrócenie systemu powoduje, że partycja systemowa (a
> często cały dysk) wygląda tak jak po zakupie komputera (utrata wszelkich
> danych użytkownika)

Instrukcja już dawno przeczytana, Czarku...
Obawiam się, że w tych laptopach nie ma takiego magicznego guzika.
http://www.docs.sony.com/release/VGNNR200-300series_WMat_US_FC.pdf
http://www.docs.sony.com/release/VGNNR200-300series.pdf

Z tego co czytam to w tych laptopach używa się aplikacji Windows
pre-instalowanej na laptopie na partycji systemowej do utworzenia
DVD z którego w razie awarii dysku można zabootować laptopa
i odtworzyć stan fabryczny dysku.
Laptop aktualnie nie bootuje, kolega nie zrobił sobie płyty zapasowej,
więc nie można teraz uruchomić tejże aplikacji.

Tu jest podobna instrukcja jak utworzyć ten DVD:
http://www.ehow.com/how_4558680_create-restore-disc-sony-vaio.html
Punkt 2 nie może być zrealizowany bo laptop nie bootuje systemu
operacyjnego.

Dzięki mimo wszystko za zainteresowanie problemem.

Osoby które znają te laptopy proszę o odpowiedź na moje pytanie dotyczące
partycji na hdd którą możnaby ewentualnie użyć do wytworzenia takiego DVD.