Re: Sony Vaio VGN-NR300E

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Sun 23 May 2010 - 19:40:27 MET DST

W dniu 2010-05-23 19:26, Pszemol napisał/a:
> Czy na dysku takich laptopów jest jakaś specjalna partycja
> którą można użyć po wyjęciu hdd do stworzenia bootowalnego
> recovery DVD?

To się robi bez wyciągania HDD z laptopa, wszystko jest pewnie opisane w
instrukcji a w systemie jest do tego odpowiednie oprogramowanie
producenta laptopa.

> Kolega ma problem z jego laptopem który przestał się bootować.
> Nie zrobił jednak recovery DVD i nie wiem jak najlepiej to ugryźć.
>
> Mogę wyciągnąć hdd z jego laptopa i podłączyć przez USB do
> komputera, odczytac partycje, itp... Czy to ma szansę powodzenia?

Należy przeczytać instrukcję i odszukać opisu odzyskiwania systemu z
partycji recorvery. Najczęsciej jest to naciśnięcie któregoś
klawisza/klawiszy po załączeniu zasilania.
Pamiętaj - takie przywrócenie systemu powoduje, że partycja systemowa (a
często cały dysk) wygląda tak jak po zakupie komputera (utrata wszelkich
danych użytkownika)

--
Cz.