Re: Sony Vaio VGN-NR300E

Autor: Chichotek <zy_at_yvsr.cy>
Data: Mon 24 May 2010 - 22:30:22 MET DST

Był 23 maj (niedziela) gdy o godz. 20:03 *Pszemol* napisał(a):

> Osoby które znają te laptopy proszę o odpowiedź na moje pytanie dotyczące
> partycji na hdd którą możnaby ewentualnie użyć do wytworzenia takiego DVD.

Jesli nie zrobiliscie płyt "recovery" to po wyjeciu hdd nie mozna uruchomic
tej ukrytej partycji by odzyskać taka partycje na innym dysku. Jedyna rada
to w momencie gdy pojawia sie napis *vaio* po starcie komputera, przytrzymać
przez chwile alt+F10 lub F12. Powinna się uruchomic partycja do odzyskania
systemu. Jak nie zadziała to serwis.

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,