Sony Vaio VGN-NR300E

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sun 23 May 2010 - 19:26:17 MET DST

Czy na dysku takich laptopów jest jakaś specjalna partycja
którą można użyć po wyjęciu hdd do stworzenia bootowalnego
recovery DVD?

Kolega ma problem z jego laptopem który przestał się bootować.
Nie zrobił jednak recovery DVD i nie wiem jak najlepiej to ugryźć.

Mogę wyciągnąć hdd z jego laptopa i podłączyć przez USB do
komputera, odczytac partycje, itp... Czy to ma szansę powodzenia?

Nie wiem czy jest sens fatygować go do mnie z tym laptopem
czy lepiej zamówić taki DVD prosto z Sony?