Re: RAM czy grafika ?

Autor: Tosiek <antoni.baran_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 May 2010 - 15:46:59 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

No to zrobie tak:
Najpierw wymienię/dołożę pamięci,
jak jeszcze będzie gawędzić to pomyśle o karcie.

> Może być wycofywanym modelem,
> a nawet kartą z demobilu. :) To nie majtki -- więc używane nie brzydzi. :)
He, he, ale może być "expres"- cokolwiek to znaczy. U mnie jest NVIDIA
GeForce 6100 nForce 400 (256 MB). Czy to nie jest ten expres? Wypytuję co
można do mojej dołożyć, żeby się nie pogryzły.

> Tak -- zwykle mija sporo czasu od wypuszczenia,
> zanim jakiś system staje się stabilny.
Święte słowa :)
Na XP przesiadłem się dopiero tuż przed 2SP i mogę powiedzieć, że nie miałem
żadnych problemów.

Tosiek