Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrnhvcpqg.ac8.januszek@gimli.mierzwiak.com...
> No tak - ale dyskusja nie dotyczy zwrotu bez podania przyczyny -
> tylko
> zwrotu po testach uzytkowych.
tak lub inaczej, nie sądzę, żeby chodziło pytającemu o testy
"niszczące".
a sam przyznam, że szkoda, że nie ma takiej możliwości, lub, że mało
jaki sprzedawca/sklep ją daje. sam także obejrzałbym niejedno w domu
spokoniej i dokładniej, i zmienił z niejednym moją decyzję zakupową.
zwłaszcza w przypadku laptopa jest tyle zmiennych wpływajacych na
jakość i wygodę czy odbiór sprzętu przez nabywającego, że nie sposób
wszystkiegiego stwierdzić bądź sprawdzić w sklepie.
K>N>S>
Received on Fri May 21 13:10:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 21 May 2010 - 13:51:03 MET DST