Upgrade systemu do motion designu na P5B Deluxe i C2D E6600 - co polecacie?

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Fri 21 May 2010 - 13:06:58 MET DST

Witam!

Mam dość wysłużonego kompa, którego używam do pracy (motion graphics w
rozdzielczości Full HD - Adobe After Effects, Premiere, Photoshop,
Autodesk Combustion) i chciałbym przeprowadzić jakiś upgrade, bo już
dość mizernie sobie radzi z materiałem Full HD (w PAL jeszcze dawał
rade snadnie). Zestaw ma zostać odświeżony na jakieś powiedzmy 2
kolejne lata wygodnej pracy z Full HD.

Aktualny zestaw:

Proc: C2D E6600 (2.4 GHz nie podkręcany)
MoBo: Asus P5B Deluxe
RAM: 4 GB Dual Channel
Grafika: GF 7600 GS (256 MB)
HDD: 3x7200 rpm SATA (1+1 Raid 0, 1 BACKUP)
Win XP SP3
Zasilacz: Tagan TG380-U01 (380W Total Power)

1) Jak sądzicie: lepiej trzymać się tej płyty głównej i zmienić proc.,
pamięć, kartę graf i system (na 64bit), czy płyta też do zamiany i
upgrade do procesorów z rodziny i-X?
2) jeśli wystarczy, to jaki proc i kartę polecacie do tej płyty?
3) jeśli nie wystarczy, to w sumie czeka mnie wymiana kompa na nowy :)
- jaką konfiguracje byście mi polecili?
4) Pytanie dodatkowe: czy postawienie sytsemu na SSD pozwoli odczuć
różnicę w prędkości mojej pracy?

Na całą operację chciałbym przeznaczyć jakiś 1 tys. PLN w przypadku
upgradu (w grę wchodzą używane podzespoły), a powiedzmy 2 tys. PLN w
przypadku nowego kompa (hehe coś czuję, że na nowego kompa to za
mało:)).

Będę wdzięczny za Wasze sugestie.
Pozdrawiam
Micz