Re: Komputery z Castoramy

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Fri 21 May 2010 - 13:33:38 MET DST

W dniu 2010-05-21 13:09, Konrad N.S. pisze:
> a sam przyznam, że szkoda, że nie ma takiej możliwości, lub, że mało
> jaki sprzedawca/sklep ją daje. sam także obejrzałbym niejedno w domu
> spokoniej i dokładniej, i zmienił z niejednym moją decyzję zakupową.
A potem byłby płacz jakie te komputery drogie, gdyby sprzedawca musiał w
cenie nowego sprzętu umieszczać jeszcze obniżki cen sprzętu
"testowanego", którego nikt po normalnej cenie później nie kupi.

> zwłaszcza w przypadku laptopa jest tyle zmiennych wpływajacych na
> jakość i wygodę czy odbiór sprzętu przez nabywającego, że nie sposób
> wszystkiegiego stwierdzić bądź sprawdzić w sklepie.
W dużych sklepach masz egzemplarze testowe, które stoją, możesz je do
woli macać. Oczywiście ich wybór jest ograniczony i ceny zazwyczaj
wyższe niż w sklepach internetowych - już chyba wiadomo dlaczego.

--
Pozdrawiam
Maciek