[NTG] Re: RAM czy grafika ?

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_BEZTEGO__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 May 2010 - 10:53:25 MET DST

Użytkownik "=Marcos=" <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
wiadomości news:ht3t5e$24d$1@inews.gazeta.pl...

[...]
> BTW, aplikacje graficzne Corela w starszych wersjach słabo sobie radziły z
> dużą ilością RAM. Można było mieć 1,5GB wolnej pamięci, a Corel i tak
> przydzielał sobie np. 160MB i przy większej ilości otwartych plików mielił
> w pliku swap w nieskończoność.
[...]

Nie wiem, którą konkertnie wersję CD masz na myśli. Ja od wielu lat używam
8.0 PL (legalnej zresztą) i problemów żadnych w tym względzie nie
doświadczam. Ręczne ustawienia przydziału pamięci: Menu -> Narzędzia ->
Opcje -> Pamięć -> Użycie pamięci. Ręcznie wybrać żądany przydział RAMu.

Przepraszam za NTG.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski