Re: Komputery z Castoramy

Autor: knrdz <proemld_at_vagrevn.cy>
Data: Fri 21 May 2010 - 19:41:00 MET DST

Czarek pisze:

> Klient nie postawi się na pozycji sprzedającego, bo każdego z nich uważa
> za kapitalistę, który już się tyle "nachapał", że nic mi się nie stanie

Porównaj ceny w naszych sklepach z cenami w detalicznych wysyłkowych
sklepach amerykańskich. Zgadnij które umożliwiają bezproblemowy zwrot
towaru? Dlaczego nie te droższe?

> jak przez niego straci. Nie bierze też pod uwagę użytkownika, który jako
> następny trafi na komputer z zainstalowanymi przez niego śmieciami.

Bo nie trafi. Towar ze zwrotu jest kierowany do autoryzowanego serwisu w
celu przywrócenia do stanu sprzed zakupu, a następnie sprzedany *po
obniżonej cenie* z naklejką "Refurbished". Nie do pomyślenia? A jednak
się kręci.