Czarek pisze:
> Klient nie postawi się na pozycji sprzedającego, bo każdego z nich uważa
> za kapitalistę, który już się tyle "nachapał", że nic mi się nie stanie
Porównaj ceny w naszych sklepach z cenami w detalicznych wysyłkowych
sklepach amerykańskich. Zgadnij które umożliwiają bezproblemowy zwrot
towaru? Dlaczego nie te droższe?
> jak przez niego straci. Nie bierze też pod uwagę użytkownika, który jako
> następny trafi na komputer z zainstalowanymi przez niego śmieciami.
Bo nie trafi. Towar ze zwrotu jest kierowany do autoryzowanego serwisu w
celu przywrócenia do stanu sprzed zakupu, a następnie sprzedany *po
obniżonej cenie* z naklejką "Refurbished". Nie do pomyślenia? A jednak
się kręci.
Received on Fri May 21 19:45:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 21 May 2010 - 19:51:02 MET DST