Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Wed 19 May 2010 - 14:07:00 MET DST

Dnia Wed, 19 May 2010 13:06:41 +0200, Norbert napisał(a):

> Np. aplikacje zakladajace hooki na funkcje systemowe, co powoduje ze kazdy
> proces w systemie wykonuje dodatkowy kod wszczepiony przez te aplikacje. Np.
> robia tak komunikatory podlaczajac sie pod klawiature, zeby badac jej
> aktywnosc. Choc to akurat jest malo obciazajace, ale na tej zasadzie mozna
> zrobic wszystko. Tak tez dzialaja rootkity.

Tak, zdaję sobie sprawę z istnienia tych mechanizmów. Jednakże ten komputer
a także mój własny nie miały kompletnie niczego instalowanego poza patchami
i innymi uaktualnieniami (głównie systemu). Ciężko więc nawet poszukać
winowajcy.

Ponadto nawet zakładając ich wpływ to ciężko jest mi sobie wyobrazić
dlaczego po zainstalowaniu systemu od zera z bieżącymi wersjami softu (a
więc ze wszystkimi poprawkami, które i tak wcześniej były zainstalowane)
wszystko zaczyna normalnie działać. Na wspomnianym laptopie IE ładuje się
obecnie jakieś 2-3 minuty. Po reinstalce przypuszczam, że będzie to ok. 30s
jak po reinstalkach bywało (to nie jest szybki komputer).

Czy sądzisz, że to możliwe aby aż do tego stopnia ewentualne podwieszone
aplikacje hamowały system? Co się może z nimi dziać po reinstalacji?
Dlaczego przestają przeszkadzać? ... no i dlaczego obciążenie CPU tego nie
sygnalizuje?