Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Dexter-Labolatory <dexter-labolatory_at_wp.pl>
Data: Wed 19 May 2010 - 08:56:59 MET DST

Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał:

[...]
> Właśnie mam przypadek laptopa do przetrenowania, który na XP startuje
> chyba
> z 10 minut. Nic nie było instalowane poza łatkami - zwykły soft biurowy.
> Kompaktowanie rejestru, defragmentacja nic nie dają. CPU tez niczym nie
> jest obciążone. Odpalenie IE trwa wieki.
[...]

Zgadzam sie w 100% tylko nigdy nie mam czasu na "trenowanie" roznych
konfiguracji i szukanie przyczyn.
Po prostu reinstalka jest szybsza..
Jesli masz czas na "przetrenowanie" tego laptopa, a standardowa konserwacja
Tobie nie pomaga (typu defrag itp.) moze wywal antywira i reinstall
sterownikow od kontrolera dysku na poczatek?