Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Tue 18 May 2010 - 09:18:03 MET DST

W dniu 2010-05-18 00:35, Marek pisze:

> Hmmm... tego akurat nie brałbym pod uwagę. Ze swojej praktyki wiem, że po
> zmianie płyty głównej zawsze reinstalowałem system od zera nawet przy
> jednym dysku. Często zdarza się, że system na nowej płycie w ogóle nie
> wstanie. Sterowniki nie są kompatybilne, trzeba odinstalować stare aby
> posadzić inne itp. Nie - to nie ma sensu za bardzo. Zainstalowany system od
> zera zawsze zyskiwał na sprawności działania.

jak lubisz...
ja win2000 mialem na bodajze 3 roznych plytach, kilka razy zmienialem
grafiki nvidia/ati, chyba z 5 roznych procesorow, w sumie nie robilem
reinstalacji chyba przez 4 lata
Reinstalka systemu to mniej wiecej jak przeprowadzka :) czyli masakra,
konfigurowanie wszystkiego zajmuje chyba z 2 tygodnie...
Marx