Re: Pytanie do RAIDowców - o dyski oczywiście ;-)

Autor: Kris <krissssWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 15 May 2010 - 19:14:03 MET DST

> Witam!
> Jakich dysków chłopaki używają do RAIDowania na 10, 1 etc? Pytam, bo
> mam w domu 2 Seagaty NS 250GB w RAID0 i od trzech lat chodzą bez
> zarzutu. Do firmy na start kupiłem jakieś zwykłe Seagaty 4x320GB. Coś
> się sypało, czy  może nie dawały rady (ale coś było nie tak
> skonfigurowane) więc zamówiłem 4 nowe WD RE3. Super. Fajne -
> Enterprise Storage, ta ta.... Zamontowałem, skonfigurowałem RAID 10.
> Inicjacja .... i leży. Błedy zapisu, błędy odczytu. Jeden padł/był
> padnięty. Taki pech? Czy może jednak rzucić okiem na coś innego?

Wydaje się że to wina kontrolera, ja miałem takie klocki jak mi pamięć
(Kingston) szwankowała... Ile danych straciłem, to )#%&*#_%&#*%&#%_* !.

Sprawdź RAM. Dyski SEAGATE to najlepsze dyski na kuli ziemskiej, Western Digital
też są bardzo dobre. Ja jade od lat na "SIGACH", WD i ostatnio też Fujitsu SAS
(też je wysoko oceniam).

/KRZ