Re: Jaka rozdzielczosc pod Photoshopa, karta grafiki, komp

Autor: Kris <krissssWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 15 May 2010 - 19:17:15 MET DST

> przymierzam sie do zakupu monitora, pomijajac kwestie jakosci
> chcialbym zapytac na poczatek o rozdzielczosci w ktorych pracujecie
> i jak sobie organizujecie pulpit pracy, co daje panorama
>
> co da sie np: wycisnac z 24' 1920x1080 ??

Tak, nawet 1920x1200

> jaka karte zakupic by to obsluzyla ow rozdzielczosc,

Chyba dowolną, najtańszą, w PS nie ma to znaczenia. Nie wiem jak z technologią
CUDA w PS-ie...Niech ktoś inny napisze.

> no bez szalenstw sredniej klasy  co sadzisz?
> a moze na 1200px ?

Tak

> tylko ile cali 22, 24 ?

Bierz 24, do PS na matrycy S-PVA lub chociaż SIPS.

> tak przy okazji
> planuje zakup Windows 7 Prof 64 bit warto ?

Warto!

> czy sa jakies problemy z 7 czy 64bitami ?

Nie ma.

> i procka Intel Core i3 530 2,93 GHz ktorego pewnie zmienie pozniej za kilka
> lat na plycie z Chipset Inetl P55

Procek troche słaby, ale wystarczy. Choć nowy CS5 na którym właśnie pracuje ma
wymagania spore i w robocie na Core i7 niektóre rzeczy wykonuje dłuuugggoooo.

/KRZ