Pytanie do RAIDowców - o dyski oczywiście ;-)

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Fri 14 May 2010 - 16:41:32 MET DST

Witam!
Jakich dysków chłopaki używają do RAIDowania na 10, 1 etc? Pytam, bo
mam w domu 2 Seagaty NS 250GB w RAID0 i od trzech lat chodzą bez
zarzutu. Do firmy na start kupiłem jakieś zwykłe Seagaty 4x320GB. Coś
się sypało, czy może nie dawały rady (ale coś było nie tak
skonfigurowane) więc zamówiłem 4 nowe WD RE3. Super. Fajne -
Enterprise Storage, ta ta.... Zamontowałem, skonfigurowałem RAID 10.
Inicjacja .... i leży. Błedy zapisu, błędy odczytu. Jeden padł/był
padnięty. Taki pech? Czy może jednak rzucić okiem na coś innego?