Re: Ukryta partycja

Autor: Jurek W <jurwaw_at_klub.chip.pl>
Data: Fri 14 May 2010 - 22:19:49 MET DST

> Ale kto Ci broni użyć programu nie związanego z systemem operacyjnym?
> Instalowanie partycjonera na partycji, która ma być zmieniana,
> przypomina mi podcinanie gałęzi na której się siedzi ;-). Polecam
> programik BootIt http://www.terabyteunlimited.com. Nie ma on tylu opcji
> co PM, ale za to to co oferuje działa niezawodnie.
> --
> M. [Windows Desktop Experience MVP]
> /odpowiadając na priv zmień px na pl/
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

Nie bez powodu pytałem o wersję Windowsa. Pod Windowsami 32-bitowymi
doskonale sprawdza się EASEUS Partition Master. Do pobrania z
http://dobreprogramy.pl. Jest to aplikacja freeware, nie zajmuje przesadnie
dużo miejsca na dysku, łatwa w obsłudze. Jak kiedykolwiek partycjonowałeś
dysk Partition Magicem, to bez problemu sobie poradzisz.

Jurek W