Wyładowująca się bateria płyty głównej - spóźniający się zegar

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.zmyla>
Data: Fri 14 May 2010 - 22:27:18 MET DST

Mam od dawna płytę główną Gigabyte GA-M55plus S3G. Jakieś 3 miesiące temu po
włączeniu komputera musiałem ustawiać zegar gdyż dość mocno się spóźniał.
Po jakimś czasie wymieniłem więc baterię na płycie na nową. Po kilku
tygodniach problem wrócił i dodatkowo po każdym włączeniu komputera musiałem
od nowa wprowadzać wszystkie ustawienia w BIOSie, bo się kasowały.
Zmierzyłem napięcie baterii - było nieco pow. 1V.
Kupiłem więc kolejną baterię - ponad miesiąc wszystko było ok ale teraz
znowu problem spóźniającego się zegara powraca. Nie chce mi się wierzyć,
żeby trzecia z rzędu bateria była jakaś kiepska - mam teorię, że może mam
jakieś zwarcie, które rozładowuje szybko baterię.
Ktoś się spotkał z podobnym problemem?

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"