Jaki cichy dysk twardy

Autor: ternyk <ternyk_at_nospam_gmail.com>
Data: Thu 13 May 2010 - 09:41:30 MET DST

Hej,
Chce kupic wiekszy dysk twardy - 1TB. Obecnie mam Samsunga 160GB i
jestem bardzo zadowolony, bo dysk jest bardzo cichy, praktycznie
nieslyszalny i szybki. Wczoraj poczytalem opisy wiekszych dyskow i na
razie mam metlik w glowie, bo nie wiem na co sie zdecydowac. Priorytetem
jest dla mnie cisza, wiec rozwazalem dyski 5400 obrotow, ale dysk ten
bedzie rowniez na system wiec nie wiem czy to nie za malo. Samsung F3
bylby OK, ale poczytalem ze cichy nie jest i wibruje. Ciekawa opcja jest
Seagate Pipeline HD ale niestety ciezko go dostac, ale nie chcialbym
kupowac przez inrternet. A moze cos z WD?
Zastanawiam sie tez czy po prostu nie wziac 500GB bo Samsung (zdaje sie)
bedzie na 1 talerzu.

pozdrowienia,
ternyk