Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 11 May 2010 - 19:31:22 MET DST

Dnia 11 May 2010 14:30:34 GMT, Sergiusz Rozanski napisał(a):

> Dlaczego? Może dlatego że ja mam takie query w realtime, a inni nie mają
> to pozwala mi na sięgnięcie do kieszeni klientów na kilka takich ssd w
> miesiącu więcej :D
> Już inaczej to widzisz? ;)

Chyba zweryfikuję swój pogląd na sposoby zarabiania. Wykorzystam nowy bajer
w bazie, w której sam działam - zapytania rekurencyjne. Odpowiednio
przygotowane nigdy nie powinny zakończyć wykonywania się. Stały dopływ
gotówki będzie :D

No dobrze - nie zaśmiecajmy tej grupy żartami w dodatku zupełnie nie na
temat :-)

Dzięki za opinię odnośnie SSD. Z pewnością gdy ceny urealnią się a
pojemności wzrosną, to zapiszę się na taką zabawkę, moze nawet na RAID 0 z
jej udziałem :-)