Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 11 May 2010 - 13:49:27 MET DST

> marginalne znaczenie. Tu problemem była fragmentacja która systematycznie
> robiła się
> w bazie danych. Po prostu obiekty nadsyłają dość gęsto w czasie dane o
> swoich

ja ten problem z fragmentacją rozwiązałem w dość nietypowy sposób tworząc
plik kontener truecrypt na dysku. W ten sposób powstał jeden plik który na
dysku jest zdefragmentowany i raczej samoistnie nie przemieści się na inne
miejsce. Dzięki temu baza siedzi upakowana w jedno miejsce i nie ma
tendencji do rozrzucania się gdzie popadnie. Czas dostępu jest dużo lepszy
mimo iż dodatkowo lekko obciążamy procesor szyfrowaniem.