Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 11 May 2010 - 11:24:09 MET DST

Dnia Tue, 11 May 2010 10:38:36 +0200, doom3 napisał(a):

> Użytkownik "doom3" >
> Myslac (po 2giej kawie) glebiej, byc moze te programy do testowania jakie
> uzywales pokazuja RAID0 Volume a nie nazwe dysku poniewaz masz to podlaczone
> do kontrolera SATA dzialajacego w trybie RAID a nie AHCI... ale z drugiej
> strony, wynik 250 megabajtow/s ODCZYTU jest nie do osiagniecia na podanym
> przez Ciebie dysku o ile w ogole jest to mozliwe nawet na najszybszych
> magnetycznych dyskach.

W międzyczasie któryś z kolegów zalecił mi inny program testujący. Oto
wynik.

http://img34.imageshack.us/img34/5807/testatto.jpg

A co do limitów transferowych, to chyba Seagate ma na ten temat ciekawe
prognozy. Otóż w ciągu roku średnia prędkość dysków HDD powinna przekroczyć
możliwości transferu SATA 2. Chciałem przytoczyć link lecz nie mogę go
teraz odszukać.