Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Tue 11 May 2010 - 10:38:36 MET DST

Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:hsb4ji$11p4$1@news2.ipartners.pl...

> Nie wiem, czy ktokolwiek to zauwazyl, ale na HdTachu podajesz nam wynik
> sumarycznego odczytu przy zastosowaniu macierzy RAID0 skladajacej sie
> najprawdopodobniej z dwoch dyskow jakie opisujesz ponizej.

Myslac (po 2giej kawie) glebiej, byc moze te programy do testowania jakie
uzywales pokazuja RAID0 Volume a nie nazwe dysku poniewaz masz to podlaczone
do kontrolera SATA dzialajacego w trybie RAID a nie AHCI... ale z drugiej
strony, wynik 250 megabajtow/s ODCZYTU jest nie do osiagniecia na podanym
przez Ciebie dysku o ile w ogole jest to mozliwe nawet na najszybszych
magnetycznych dyskach.

--
doom3