Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: latet <latet_at_spam.pl>
Data: Tue 11 May 2010 - 10:00:44 MET DST

> Takiego pomiaru nie zrobiłem, spodziewam się że byłby bliski pomiaru dla ssd

No nie wiem. Przecież defragmentacja systemu plików nie spowoduje, że wszystkie
dane znajdą się w jednym miejscu, a tak przecież rozbudowane zapytanie
bazodanowe, nie ma siły, nigdy nie poprosi o dane w takiej kolejności, że
otrzyma odczyt czysto liniowy. Myślę, że nawet na świeżo zdefragmentowanym dysku
i tak głowca zdrowo by biegała tu i tam. Poza tym defragmentacja defragmentacji
nie równa.

latet