Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Mon 10 May 2010 - 19:47:33 MET DST

Dnia Mon, 10 May 2010 15:31:53 +0200, Marx napisał(a):

> Ktore HDD ktore sa tak samo szybkie jak SSD, szczegolnie czas dostepu?
> Napisz, z checia kupie.
> Marx

Zerknij na wyniki testów jakie zrobiłem na swoim sprzęcie:
http://img52.imageshack.us/img52/7528/test1cx.jpg

Długo grzebałem w kartach katalogowych dysków zanim wyłowiłem z nich dysk
Samsunga serii HD502HJ. Ma ona bardzo duzy transfer w stosunku do
większości innych: 250MB/s.

http://www.samsung.com/global/business/hdd/productmodel.do?type=94&subtype=98&model_cd=469

Czas dostępu oczywiście będzie znacznie większy dla HD. Jednakże nie mam
zdania jaki ma to wpływ na realną pracę systemu. Być może w specyficznym
zastosowaniu (np. bazy danych) ma to kluczowe znaczenie a w Windows (start,
ładowanie programów itp) - mniejsze.