Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Mon 10 May 2010 - 19:54:19 MET DST

Dnia Mon, 10 May 2010 15:55:42 +0200, Arkadiusz Dymek napisał(a):

> Porównywałeś zapewne tylko sam transfer bez czasu dostępu.

Tak, masz rację. Nie miałem jak zmierzyć wpływu czasu dostępu na pracę
realnego systemu (w tym przypadku Windows z aplikacjami). Być moze istnieje
bardzo specyficzne zastosowanie - typu bazy danych - gdzie będzie to
kluczowym parametrem.

> niebagatelną zaletą dysków SSD jest cisza.

A tu polemizowałbym. Wiele zależy od obudowy. Mam bezgłośny praktycznie
komputer. Dyski montowane są na szynach w kolumnie i na gumowych
izolatorach. Ze stetoskopem może usłyszałbym jakiś szmer jednakże nie
jestem lekarzem i nie mam stetoskopu :-)