Re: Dwuramienne dyski twarde.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 07 May 2010 - 14:17:40 MET DST

"Artur(m)" hs0sej$151r$1@sabat.tu.kielce.pl

> Tez tak myślałem o czarnych płytach. Byłem (chyba) w 1989 w NRF :),
> kupowałem za bezcen zapakowane, "czarne krążki" Sprzedawcy z uśmieszkiem,
> stosując jeszcze opust "pozbywali sie LP, ja kupowałem tez z uśmieszkiem,
> że "u nas CD nie wejdzie jeszcze 10 lat". Jakoś tak za rok pojawiły sie
> powszechnie.

Powszechnie w 1990? Chyba nie. Gdy ja wyasygnowałem 300$ w 1991 roku na
muzyką na CD uznano mnie za przygłupa. W tamtym czasie w Polsce trudno
było kupić jakąkolwiek muzykę na CD. Jeszcze chyba w 1992 roku płyty CD
przywiozła mi hamerykańska żydówka. Zaskoczyła mnie, bo przywiozła mi
dokładnie to, o co ją prosiłem, nie zważając na to, co mówił do niej
głos wewnętrzny. ;) Byłem zdumiony lekkością życia w kraju, w którym
ludzie rozmawiają ze sobą... W Polsce obowiązuje te, co mówi ,,czucie''. :)

A obowiązuje, albowiem nawet taki kustosz Butwiłowski utrzymuje, iż
to głos samego Boga. Za poprzednika JPII na religiach twardo uczyli
nas, że te wewnętrzne głosy należy ignorować. Za JPII też niektórzy
kapłani twierdzili podobnie. Pewien generał zakonu (nie wiem, czy to
generał brygady, czy dywizji, czy armii) pisał w swym dziele, że te
wewnętrzne głosy to narzędzie diabła, który takimi głosami posługując
się, gra na duszy ludzkiej niczym na fortepianie, motając, opętując...

> Z dyskami moze być podobnie, zmiany doznają dodatkowego przyśpieszenia:).

Ze dwa lata temu Seagate twierdził, iż talerzykowate dyski będą rozwijane.
I raczej są, skoro zaburza się świętość ;) sektora półkilobajtowego... Za
tym zaburzeniem pójdzie inna organizacja logiczna dysku IDE w ogóle, więc
dysk z talerzykiem ma przed sobą jeszcze przyszłość.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'