Re: Dwuramienne dyski twarde.

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Fri 07 May 2010 - 13:12:54 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:d4nbb7-25j.ln1@kosmosik.net...

> Moim zdaniem mijasz się z prawdą - dyski twarde zostaną z nami jeszcze
> stosunkowo długo i stosunkowo długo będą rozwijane. Właśnie ze względu na
> koszt. Taśmy magnetyczne też jakoś nie chcą odejść.

Tez tak myślałem o czarnych płytach. Byłem (chyba) w 1989 w NRF :),
kupowałem
 za bezcen zapakowane, "czarne krążki" Sprzedawcy z uśmieszkiem, stosując
jeszcze opust
"pozbywali sie LP, ja kupowałem tez z uśmieszkiem, że "u nas CD nie wejdzie
jeszcze 10 lat".
Jakoś tak za rok pojawiły sie powszechnie.
Z dyskami moze być podobnie, zmiany doznają dodatkowego przyśpieszenia:).

Artur(m)