Re: Dwuramienne dyski twarde.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 06 May 2010 - 22:58:21 MET DST

** zenek <zenek@op.pl> wrote:

> Pewnie ze wzgledu na koszta, HDD to juz dzis jest technologia skazana na
> wymarcie wlasnie ze wzgledu na koszta produkcji.

Tzn. za jaki czas dyski twarde wymrą? Ile masz dysków twardych w komputerze i
czemu nie wymieniłeś jeszcze na SSD?

Moim zdaniem mijasz się z prawdą - dyski twarde zostaną z nami jeszcze
stosunkowo długo i stosunkowo długo będą rozwijane. Właśnie ze względu na
koszt. Taśmy magnetyczne też jakoś nie chcą odejść.