Re: cichy komputer do biura - propozycje proszę

Autor: Waldeusz <spam_at_nie.cpam>
Data: Thu 06 May 2010 - 22:30:26 MET DST

Użytkownik "Robert Winkler" <winkel@NOSPAMpoczta.fm> napisał w wiadomości
news:hrtvou$fon$1@inews.gazeta.pl...

> Teraz pracuje w formie gdzie mamy tylko laptopy HP i desktopy IBM Lenovo
> Pierwszy tydzień był dla mnie szokiem
> w pokoju pracuje 8 komputerów i panuje kompletna cisza
> żadnego szumu wentylatorów, żadnego szemrania dysków, nic, cisza.

Tez mam sporo stacji Lenovo i nie można narzekać ;) ciche i wystarczająco
wydajne.
cóś takowego
http://media.techworld.com/cmsdata/products/118409/Lenovo%20ThinkCentre%20M58p%20550.jpg
Wcześniej miałem doczynienia z podobnymi desktopami bodajże Compaq EVO - o
dość zblizonej konstrukcji
- jeden cichy wentylator w zasilaczu całkowicie wystarcza nawet przy 100%
obciążeniu obu rdzeni C2D.

Pozdrawiam