Re: jaki używany monitor 19 cali?

Autor: ToMasz <twitek4_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Tue 04 May 2010 - 13:14:34 MET DST

ToMasz pisze:
> witam
>
> W zamian za padający CTR 19, muszę kupić coś taniego. Mimo wszystko, LCD
> bo bedzie zajmował mniej miejsca. Jakie stare, używane monitory warto
> kupić? najchętniej dell, ale jak poradzicie cos innego - nie bede
> wybrzydzał. cena maks 450zl
> ToMasz
przepraszam. Po pierwsze chciałem żeby monitor nie był panoramiczny. w
90% bezie do przeglądania netu. Niemniej jednak wolałbym zeby miał
maksymalnie duze kąty. Tu lepiej by sie sprawowała każda inna
technologia niż TN... Ale niewiem czy "25ms" nie spowoduje ze tekst na
stronie www podczas przewijania, bedzie jeszcze czytelny.
Coś mi sie kołacze pod czaszką ze kiedyś były jakieś monitory TN, (mocno
polecane na tej grupie) które miały raz wmiare dobre paramerty
wyświetlanego obrazu a dwa wmiarę dobre kąty. Odwzorowanie barw - mało
istotne.