Re: Pentiom III 733 MHz a DivX

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 04 May 2010 - 12:45:53 MET DST

> Proponuję poważną dyskusję o faktach, zamiast Twoich elaboratów.

A, to ja przepraszam, ze zajmuje koledze czas elaboratami.
Obiecuje nie robic tego wiecej.

> Najlepiej
> jakby wypowiedział się użytkownik płyty P6BAT-A+, bo nie chce mi się
> wierzyć, że konstrukcja na tym samym praktycznie chipsecie (róznice są
> niewielkie), zachowywała się tak diametrialnie odmiennie. Przecież w
czasach
> PIII 733 MHz były już filmy DVD i DivX, a nie widzę w sieci dyskusji o
> problemach podobnych do mojego.

W czasach PIII 733 byly filmy DIVX. Owszem. Ale dla czego uwazasz, ze
"divx" z 98 czy 99 roku to to samo co "divx" sprzed miesiaca?

> Podejrzewam raczej, że oszuści z Allegro "ożenili" mnie ze złomem.

Owszem - to jest zlom. Ale ten zlom mial juz tak, jak opuscil fabryke.

powodzenia (i EOT z mojej strony),
Vituniu.