Re: jaki używany monitor 19 cali?

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Tue 04 May 2010 - 19:51:47 MET DST

ToMasz pisze:

> przepraszam. Po pierwsze chciałem żeby monitor nie był panoramiczny. w
> 90% bezie do przeglądania netu. Niemniej jednak wolałbym zeby miał
> maksymalnie duze kąty. Tu lepiej by sie sprawowała każda inna
> technologia niż TN... Ale niewiem czy "25ms" nie spowoduje ze tekst na
> stronie www podczas przewijania, bedzie jeszcze czytelny.
> Coś mi sie kołacze pod czaszką ze kiedyś były jakieś monitory TN, (mocno
> polecane na tej grupie) które miały raz wmiare dobre paramerty
> wyświetlanego obrazu a dwa wmiarę dobre kąty. Odwzorowanie barw - mało
> istotne.

Jeśli nie chcesz panoramicznego, to w ramach źródełka podanego wcześniej:
4:3, 20 cali http://www.proline.pl/sklep.php?p=GATEWAY+FPD+2020
5:4, 19 cali http://www.proline.pl/sklep.php?p=GATEWAY+FPD+1940+BL
lub kapkę drożej
http://www.proline.pl/sklep.php?p=IIY+LCD+PLE1906S-S1

Do "90% przeglądania netu" TN nie powinno robić praktycznej różnicy.
Osobiście używam takiego -
http://digitronik.pl/sklep-19%27_LG_Flatron_L1960TR-BF,18552,,.htm
jako drugiego ekranu do notebooka i jest OK.

Pozdrawiam,
Kuba