Re: Karty modemowe GSM PcExpress i USB

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Sun 02 May 2010 - 08:13:49 MET DST

Konrad Kosmowski pisze:

> Ergo - odpowiadając na Twoje pytanie (jeżeli dobrze rozumiem Twoje określenie
> "Pc Express") to najwygodniejszym rozwiązaniem jest modem wbudowany.

Miałem na myśli EC/34 pin. Modem wbudowany - fakt, najlepiej jednak
niewiele modeli jest w niego wyposażonych. Od kilku dni mam laptopa
Tecra S11-11H. W modem wyposażony jest model S11-11G, który w Polsce nie
występuje. Rozumiem, że musiałbym wymienić minikartę, która u mnie
obsługuje zapewne tylko WLAN. Czy takie moduły zachowują kompatybilność
(np. moduł od HP,Della będzie pasować do innych producentów?)

pozdrawiam
Piotr